0 €
×

Registracija

Vaši podatki

Podatki za prijavo

ali prijava

Vpišite ime!
Vpišite priimek!
Ime ni veljavno!
Priimek ni veljaven!
E-poštni naslov ni v pravilni obliki!
Vpišite e-poštni naslov!
E-poštni nalov je že registriran!
Vpišite geslo!
Vpišite veljavno geslo!
Vnesite 6 ali več znakov!
Vnesite 6 ali manj znakov!
Gesli nista enaki!
Morate soglašati s pogoji poslovanja!
E-poštni naslov ali geslo je napačno!

Pogoji uporabe

1. Opredelitev

prodaja - upravljavec spletne trgovine https://superlove.si
kupci - fizična ali pravna oseba, ki je sklenila poslovno razmerje s prodajalcem
blago - izdelki ali storitve v ponudbi spletne trgovine https://superlove.si
naročilo - realizirana kupoprodajna pogodba na podlagi prodajnega blaga


2. Naročilo

Naročilo nastane na podlagi postopka potrditve naročila blaga v spletni trgovini. Kupec je prodajalcu poslal naročilo, s katerim potrjuje, da se strinja s prodajnimi in nakupnimi pogoji spletne trgovine https://superlove.si

Pogoji poslovanja so sestavni del izvedenega naročila, torej kupoprodajne pogodbe.


3. Preklic naročila

a) kupec ima pravico, da brez navedbe razloga prekliče naročilo in naročeno blago odpošlje iz našega skladišča, e-naslov: info@superlove.si. Podatki o odpremi bodo kupcu poslani po elektronski pošti. Kupec mora v obvestilu o preklicu naročila navesti številko naročila, ime, e-naslov in opis naročenega blaga. V primeru preklica naročila iz odstavka a) tega člena, prodajalec kupcu ne zaračuna nikakršnih stroškov, povezanih z naročilom preklica. V primeru, da je kupec ob preklicu naročila prodajalcu plačal kupnino ali njen del, je prodajalec kupnino ali njen del že vrnil v roku 10 delovnih dni od preklica naročila z bančnim nakazilom na naslov kupca.

b) Prodajalec si pridržuje pravico do preklica naročila ali njegovega dela v primeru, če je kupec v naročilu navedel napačne ali zavajajoče osebne podatke, ali če blago ni proizvedeno ali dostavljeno ali bistveno spremeni njegovo veleprodajno ceno. V tem primeru obvestite kupca, da je potreben dogovor o nadaljnjih korakih. V primeru preklica, prodajalec ne zaračunava nobenih stroškov, povezanih z naročilom preklica. V primeru, da je kupec ob preklicu naročila plačal prodajalcu kupnino ali njen del, je prodajalec kupnino ali njen del že vrnil v roku 10 delovnih dni od preklica naročila z bančnim nakazilom. kupcu.


4. Odstop od kupoprodajne pogodbe

a) Kupec, ki kupi blago, ima zakonsko pravico do odstopa pogodbe v 14 dneh od prejema blaga. Za odstop od pogodbe v zakonsko določenem roku morajo izpolnjeni naslednji pogoji:

* O primeru odstopa, mora kupec obvestiti v najkrajšem možnem času, pisno, po elektronski pošti na info@superlove.si.

b) Če kupec odstopi od pogodbe in prodajalec dostavi blago, je nerabljeno, v originalno zaprti originalni embalaži, poškodovano ali nepopolno vrnjeno, bo prodajalec povrnil kupnino za blago v 10 delovnih dneh od prevzema blaga. Prodajalec z bančnim nakazilom nakaže denarna sredstva na račun.

c) Po zakonu ni mogoče vrniti ali zamenjati spodnjega perila, erotičnih igrač, kondomov, maziv, avdiovizualnih medijev, knjig in revij.

d) Če kupec ne izpolni obveznosti iz 4a) tega člena, je odstop od pogodbe neveljaven, prodajalec ni dolžan vrniti kupnine, kupec pa je upravičen tudi do povračila stroškov, povezanih s pošiljanjem blaga nazaj v kupec.


5. Dobavni pogoji

a) Dostava naročenega blaga bo izvedena v najkrajšem možnem času, odvisno od razpoložljivosti blaga na zalogi in operativnih zmogljivosti prodajalca. Čas obdelave naročila običajna traja 1-3 delovne dni od potrditve naročila. V primeru daljših rokov, bo kupcu to dejstvo takoj prodano.

b) Ob prevzemu blaga od kurirja je kupec dolžan preveriti celovitost pošiljke in v primeru morebitnih napak nemudoma obvestiti kurirja. Naslov za dostavo navede kupec. Pri pošiljanju blaga ne vključimo navodil za uporabo, zato si jih lahko preberete tukaj.

c) Kupec prevzame blago na mestu, ki je navedeno v naročilu. O datumu dostave je prodajalec dolžan kupca obvestiti po elektronski pošti. Če kupec zavrne prevzem blaga, vse stroške, ki jih ima kupec, plača v celoti.


6. Vračila in garancija

Vse pritožbe bomo obravnavali individualno pogodbo v skladu z veljavno zakonodajo. Če kupec ob prevzemu blaga zazna morebitno napako ali poškodbo, je ta dolžan javiti napako prodajalcu. Reklamacijo zaradi škode med transportom jamčimo.

Za vse blago velja garancija 24 mesecev, razen če je navedeno drugače (npr. datum poteka). Garancija zajema samo proizvodne napake, ne pa tudi napak, ki nastanejo zaradi nepravilne uporabe ali nepravilnega shranjevanja.

Pritožbeni postopek:

1) Sporočite nam pritožbo po e-pošti ali pošljite po pošti
2) Blago je poslano s priporočeno pošto na naš naslov (brez plačila po povzetju)
3) Navedite svoj naslov in številko naročila
4) Priložite opis in razlog za reklamacijo

Moja košarica

V nakupovalni košarici ni artiklov.