Prijavni obrazec
Registracija
Vaši podatki
Podatki za prijavo
ali prijava
Pogosta vprašanja (FAQ)
Koliko stane poštnina?
Pošiljamo preko dostavnih služb GLS in DPD. Cene pošiljanja lahko najdete tukaj.
Imate na zalogi vse izdelke?
Tako je, vsi izdelki so shranjeni v našem skladišču, tako so lahko nemudoma odposlani ali na voljo za prevzem.
Ali moram ustvariti račun, da lahko nakupujem na vaši strani?
Nakupujete lahko tudi brez registracije.
Ali lahko vrnem izdelke brez specifičnega razloga?
Lahko. V skladu z zakonom imate pravico, da v roku 14 dni odstopite od pogodbe, brez kakršnih koli pojasnil. Ni pa mogoče vrniti ali zamenjati spodnjega perila, erotičnih igračk, kondomov, lubrikantov, avdiovizualnih medijev, knjig in revij.
Če izdelek vrnete, se prepričajte, da je neuporabljen, nepoškodovan in zapakiran v originalni embalaži, da ga bo mogoče ponovno prodati.
Kam moram poslati vrnjene izdelke?
Paket lahko pošljete na: Packeta International_ DPD d.o.o., 94748103, Celovška 492, 1210 Ljubljana-Šentvid
Kaj moram priložiti reklamaciji?
Reklamaciji morate priložiti: vse izdelke, ki jih želite vrniti, račun in opombo, v kateri je navedeno, za kakšno napako gre.
Koliko časa traja razrešitev zahtevka?
Traja lahko do 30 delovnih dni (brez vikendov in praznikov). Med postopkom vas bomo o vsem obveščali.